Sposoby płatności

Staraliśmy się, aby zakupy w naszym sklepie były dla Ciebie przyjemne i bezpieczne. Nasz sklep jest zabezpieczony jest certyfikatem SSL ( zielona kłódka przy adresie), który szyfruje dane pomiędzy Tobą a serwerem. To dzięki niemu hasła, dane osobowe i numery kart kredytowych są chronione.

Twoje zamówienie możesz opłacić:

  • zwykłym przelewem na rachunek 56 1140 2004 0000 3002 6742 9810 (mBank)
  • gotówką przy odbiorze ( tzw. za pobraniem) u kuriera
  • za pomocą bezpiecznych płatności on- line

. Nasza sklep jest obsługiwany przez bezpieczny serwis Tpay:

Logo Tpay

za pomocą którego w szybki i bezpieczny sposób zrealizujesz wpłatę za zamówienie. Jeżeli płatność zostanie potwierdzona przez serwis, Twoje zamówienie otrzyma status “Zapłacone/Realizowane”, a my rozpoczynamy realizację Twoje zamówienia – wyroby tekstylne szyjemy, haftujemy i pakujemy. Kiedy są gotowe, wysyłamy je na podany adres, a zamówienie otrzymuje status “Wysłane do klienta”, o czym nasz system informuje Cię mailem, podając nr. listu przewozowego. Jeżeli płatność on-line nie zostanie zrealizowana i potwierdzona przez serwis, otrzymasz z systemu sklepowego wiadomość ze statusem “oczekuje na wpłatę”, w którym znajdziesz numer konta, na który należy wpłacić za zamówienie oraz dane do przelewu. Wpłać kwotę za zamówienie, po zaksięgowaniu przelewu Twoje zamówienie otrzyma status “Realizowane” – teraz przygotujemy Twoje zamówienie do wysyłki – wyroby tekstylne szyjemy, haftujemy i pakujemy. Kiedy są gotowe, wysyłamy je na podany adres, a zamówienie otrzymuje status “Wysłane do klienta”, o czym nasz system informuje Cię mailem, podając nr. listu przewozowego.
O etapach realizacji Twojego zamówienia ( przyjęte do realizacji/oczekuje na wpłatę/realizowane/wysłane do klienta) informujemy Cię pocztą elektroniczną.

Jeżeli nie wybrałaś/łeś opcji szybkiego przelewu on – line, po złożeniu zamówienia sprawdź swoją pocztę elektroniczną. Jeżeli nie możesz znaleźć wiadomości od nas – sprawdź folder spam/kosz – zdarza się, że programy pocztowe oznaczają tego typu wiadomości w ten sposób i są one automatycznie usuwane z folderu “odebrane”. Na podany przez ciebie adres e-mail zostaje wysłana przez system sklepowy wiadomość z danymi do przelewu
Wpłać kwotę za zamówienie, po zaksięgowaniu przelewu Twoje zamówienie otrzyma status “Zapłacone/Realizowane” – wtedy rozpoczniemy realizację zamówienia – wyroby tekstylne szyjemy, haftujemy i pakujemy. Kiedy są gotowe, wysyłamy je na podany adres, a zamówienie otrzymuje status “Wysłane do klienta”, o czym nasz system informuje Cię mailem, podając nr. listu przewozowego.
O etapach realizacji Twojego zamówienia ( przyjęte do realizacji/oczekuje na wpłatę/realizowane/wysłane do klienta) informujemy Cię pocztą elektroniczną.
Jeżeli masz wątpliwości lub problem z zakupem, zadzwoń:

+(48) 694337190

Zamówienie możesz również złożyć telefonicznie:
+(48)694337190 lub pisząc do nas:
sklep@dekodom.pl